poniedziałek, 27 lutego 2012

stolik ogrodowy z palet

Znów wracam do wykorzystania palet..


Tym razem - wiosna idzie - trafiłam  na przykład mebla ogrodowego, bardzo prostego w wykonaniu.
Potrzebne będą:
- dwie palety euro
- 4 słupki o przekroju 15*15cm i wysokości 20cm, 16 kątowników do przymocowania
- impregnat do drewna do stosowania na zewnątrz (np. Sadolin)
- 4 kółka
- śruby, pędzel lub wałek malarski

Palety czyścimy, malujemy impregnatem i czekamy aż wyschną, to samo robimy ze słupkami. Do spodu palety, przy narożnikach, mocujemy słupki za pomocą kątowników, kładziemy na nie drugą paletę i znów przymocowujemy. Teraz możemy jeszcze raz pomalować całość impregnatem. Po wyschnięciu konstrukcji w narożnikach od spodu przykręcamy kółka i otrzymany stolik ustawiamy na tarasie.

foto: joy ever after

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajny patent :). Rolę takiego ogrodowego mebelka może spełnić też stolik kawowy - https://dkwadrat.pl/pl/menu/meble/stoliki/stoliki-kawowe-1718.html. Jego ergonomiczny kształt oraz niewielkie rozmiary sprawiają, że jest to bardzo funkcjonalny element wyposażenia domowego, a także komercyjnego. Stoliki kawowe idealnie pasują do wszelkich, nowoczesnych pomieszczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio szukałam nie dużego stolika do ogrodu, przy którym mogłabym napić się kawy lub poczytać gazetę. Zdecydowałam się na mały stolik składany, który znalazłam na https://duka.com/pl/. Mebelek wyróżnia się przede wszystkim stylowym wykonaniem (atrakcyjna, drewniana taca) oraz dużą funkcjonalnością. Z łatwością mogę go przetransportować w każde inne miejsce w domu.

      Usuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest to bardzo fajne rozwiązanie i myślę, że również dość często stosowane. Ja również każdemu mogę polecić przeczytanie wpisu https://expodom.pl/jakie-dobrac-meble-do-ogrodu-i-na-taras/ w którym fajnie wyjaśniono jak wygląda kwestia wyboru właściwych mebli ogrodowych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Solidnie napisane. Pozdrawiam i liczę na więcej ciekawych artykułów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe rozwiązanie i muszę przyznać, że faktycznie taki stolik na pewno sprawdzi się w każdym ogrodzie. Jak dla mnie także bardzo duży wybór mebli ogrodowych mają w https://ogrodolandia.pl/ i właśnie dlatego ja się na nie zdecydowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aranżacja tarasu wymaga przemyślanej kompozycji mebli, aby stworzyć przytulną i funkcjonalną przestrzeń. Trafiłem na interesujący artykuł, który omawia, jak skomponować wyposażenie na tarasie z wykorzystaniem narożników oraz stołów ogrodowych https://www.portalpomorza.pl/artykul-4media/25060,jak-skomponowac-wyposazenie-na-tarasie-z-naroznikow-oraz-stolow-ogrodowych. Porady zawarte w tym tekście pomogły mi zrozumieć, jak ważny jest dobór odpowiednich mebli, aby stworzyć spójny i komfortowy kącik wypoczynkowy. Szczególnie zainteresowały mnie pomysły na aranżacje narożników, które są idealne do relaksu i spotkań w większym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Poszukując specyficznych materiałów do renowacji antyków, natknąłem się na https://hurtownia-akces.pl/ i muszę przyznać, że to było jedno z lepszych odkryć. Ich bogaty asortyment, który obejmuje nawet trudno dostępne produkty, znacznie przekroczył moje oczekiwania. Dzięki temu moje projekty mogą być realizowane na jeszcze wyższym poziomie. Obsługa klienta jest zawsze gotowa pomóc i doradzić, co jest nieocenione. Polecam tę hurtownię każdemu, kto szuka nie tylko produktów najwyższej jakości, ale również profesjonalnego podejścia.

    OdpowiedzUsuń