piątek, 4 kwietnia 2014

zając na koszulce

Robiłam kiedyś w prezencie personalizowane koszulki - najpierw malowałam wzory od szablonów, a potem odkryłam papier do prasowanek i zaczęło się - skomplikowane elementy, kolorowe zdjęcia, koronkowe niemal rysunki. Koszulki bardzo się zawsze podobały, ja już zapomniałam że je kiedyś tak namiętnie robiłam.. Aż do tego tygodnia, kiedy na stronie aliceandlois trafiłam na krótki tutorial z koszulką z zającem. Jest to tak proste, że naprawdę grzech nie skorzystać.



Potrzebne:
- papier do prasowanek (dostępny w Media Markt, a także w lepszych papierniczych)
- koszulka
- wybrany wzór
- żelazko

Wykonanie:
Wybrany wzór drukujemy na papierze do prasowanek. Należy pamiętać, żeby przy drukowaniu zaznaczyć opcję 'lustrzane odbicie' - prasować będziemy po 'lewej' stronie wzoru. Wycinamy zachowując niewielki margines, nie więcej niż 2-3mm. Koszulkę, najlepiej wcześniej wypraną i wysuszoną, układamy na desce. Przymierzamy wzór i naprasowujemy w wybranym miejscu.




Uwaga: materiały z tego typu aplikacjami najlepiej prać ręcznie i nie suszyć w suszarce.
Uwaga 2: wzorów typu vintage warto poszukać na thegraphicsfairy

foto&idea: aliceandlois



3 komentarze:

  1. Zajefajny pomysł, nawet nie wiedziałam że jest taki papier, a może wiedziałam ale zapomniałam? Na pewno skuszę się na coś takiego, mam pełno "pustych" koszulek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwalcie się efektami, chętnie zobaczę!

    OdpowiedzUsuń