wtorek, 10 kwietnia 2012

głównie... biało

Często zdarza mi się oglądać zdjęcia skandynawskich wnętrz - jedną z moich ulubionych stron jest Alvhem Makleri, strona biura z Goteborga, zajmującego się głównie sprzedażą nieruchomości, ale również dekoracją wnętrz. Pokazują szeroką dokumentację fotograficzną sprzedawanych lokali - i - co uderzyło mnie na samym początku - większośc z nich jest głównie.. biała.





Białe ściany, białe meble, białe drzwi i okna.
Jest biało - ale wcale nie nudno czy bezbarwnie. Jako kontrast dla tej bieli, która zresztą świetnie komponuje się z drewnianymi podłogami, występują ozdobne, kolorowe tapety na niewielkich, eksponowanych powierzchniach (np wnęka na kurtki w przedpokoju, ściana za łóżkiem w sypialni, ściana przy stole w jadalni czy kuchni). Do tego niewielka ilośc mebli i brak firan i zasłon - mieszkania wydają się świeże, nieprzeładowane i przestronne. Dla mnie - również ponadczasowe; łatwo za pomoca dodatków szybko zmienić charakter, zachowując tę samą bazę.




foto: alvhemmakleri

1 komentarz:

  1. Ja także po remoncie mam praktycznie wszędzie biało i jestem bardzo zadowolona z takiego stanu rzeczy. Aktualnie biorę się za aranżację sypialni i już odwiedziłam salon https://senpo.pl/nasze-salony/senpo-lozka-materace-krakow-zakopianska/ aby zamówić nowe rzeczy do niego. Dlatego jestem bardzo szczęśliwa, że w końcu będę mogła się dobrze wyspać.

    OdpowiedzUsuń