poniedziałek, 14 stycznia 2013

materac z poduszek

Kolejny DIY z szyciem;
to pewnie dlatego, że pożyczyłam maszynę koleżance ;).
Pomysł jak zwykle uderzająco niewymyślny, a szczególnie przydatny w okresie zimnych dni, gdy ciągnie po podłodze i nawet dywan to czasami mało żeby ochronić od chłodu. Uprzyjemni każde leniwe oglądanie filmów czy po prostu zabawę na podłodze.
Materace powstały poprzez zszycie kilku takich samych poszewek  i wypełnienie ich zwykłymi poduszkami. Można użyć gotowych poszewek lub samemu uszyć kilka z mocniejszego czy grubszego materiału.
Jak dla mnie rewelacja!



potrzebne: 5 poszewek, 5 poduszek, nici

wykonanie: Poszewki ułożyć koło siebie w rzędzie, sąsiadujące spiąć szpilkami wzdłuż ich dłuższych boków, przeszyć krawędzie. Wypełnić przygotowanymi poduszkami.

foto: gltc

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny jest taki materac i na pewno dzieciaki bardzo by chciały na nich brykać. Jak dla mnie najfajniejsze są materace sprężynowe https://senpo.pl/materace/materace-sprezynowe gdyż to właśnie na nich najlepiej mi się śpi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jak co, ale wybór materaca nie może być przypadkowy, Ja muszę mieć taki wygodny, żeby komfortowo się na nim spało. Nawet na https://www.greengallery.pl/ czytałam na ten temat artykuł, żeby wiedzieć na co zwracać uwagę przed zakupem.

    OdpowiedzUsuń