środa, 7 listopada 2012

taca do ozdobienia


Korzystacie z tac?
Ja mam kilka. Kuchenna służy jako miejsce na drobne monety pozostałe po zakupach, klucze od auta, bilety. W jadalni na tacy trzymam cukiernicę, kilka ozdobnych naczyń z białej porcelany i świece. W pokoju dziennym na tacę odkładam właśnie czytane książki i gazety, a czasem wykorzystuję ją jako stolik śniadaniowy. Ta ostatnia jest również moim własnym DIY : pomalowałam ją na biało i wykończyłam kolorowym materiałem.

Podobne sposoby na odmienienie zwykłej tacy znalazłam w necie, oto one:


 taca w kropki - znaleziona na blogu makingitlovely - najprostsza do wykonania
Potrzebne są: taca (najlepiej już polakierowana);  naklejki - kropki w kilku kolorach i lakier do drewna (do zabezpieczenia nalejek). Kropki należy przyklejać w równych odstępach (można zaznaczyć na tacy najpierw siatkę ołówkiem), a następnie nałożyć 2-3 warstwy lakieru zabezpieczającego, zachowując wymagane odstępy czasu między nakładaniem kolejnych warstw.

 
Więcej czasu i pracy wymagają dwa inne projekty:  taca z kapslami  oraz taca ze szkiełek, do których instrukcje zamieszczone są na blogu sweetsomethingdesigns. Może ktoś skorzysta z tutoriali i podzieli się wynikiem swojej pracy?



foto: makingitlovely   & sweetsomethingdesigns

1 komentarz:

  1. Jeśli akceptujesz wyróżnienia to zapraszam:))
    http://thingsbydomio.blogspot.com/2012/11/wyroznienie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń