wtorek, 27 marca 2012

34 zagłówki

Część pomysłów  na własnej roboty zagłówki pojawiła sie już w tym i tym poście, ale trafiłam na obszerny artykuł, w którym zgromadzone zostały pomysły i zdjęcia na aż 34 rozwiązania, które można wykonać samodzielnie.
O kilku tu wymienionych nie wspominałam; podoba mi się np pomysł na malowanie zagłówka farbą do tablic, zastosowanie w tej funkcji parawanu albo obrazu, okrycie istniejącego zagłówka kawałkiem materiału czy powieszenie nad łóżkiem ozdób:





Na dobrą sprawę wychodzi, że wystarczy sprawdzić, co zalega w pawlaczu, piwnicy czy garażu, oczyścić to i zamontowac za łóżkiem..

foto: homedit

1 komentarz:

  1. Ja osobiście u siebie nie mam zagłówka gdyż nie uważam go za rzecz obowiązkową w sypialni. Tak samo jest u dzieci. U nich za to są nowe materace dziecięce https://senpo.pl/materace/materace-dzieciece/ gdyż chodzi o prawidłowy rozwój malucha podczas spania.

    OdpowiedzUsuń