niedziela, 22 stycznia 2012

malowanie mebli

Sama przemalowałam na razie tylko krzesło, w tej chwili oczyszczam niewielki stolik i cały czas zastanawiam się, czy malować go na czarno, czy też zdecydować się na jakiś mocny kolor w połysku. Tymczasem trafiłąm na stronę the yellow cape cod i przepiękny przykład odświeżenia starej komody, która tak wyglądała przed:

Czarny to zdecydowanie silna opcja, proszę:



Bardzo podoba mi się też cały cykl 31 tutoriali omawiających różne czynności prowadzące do prostego samodzielnego upiększania otoczenia; polecam lekturę!
foto: theyellowcapecod

6 komentarzy:

  1. Właśnie malowanie mebli może okazać się fajnym sposobem na to, aby dać drugie życie takim meblom. Jak zmieniałam pokój dziewczęcy https://rodzinneogrody.pl/dodatki-ktore-pozwola-ci-przemienic-pokoj-dziewczecy-w-pokoj-nastolatki/ na pokój nastolatki, to włąśnie na jeden z takich zabiegów się zdecydowaliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli wybierzemy fajną farbę i uda nam się dany mebel dobrze pomalować to faktycznie może on nam służyć jeszcze wiele lat. Jednak jeżeli chodzi o łózko do sypialni to warto jest je wymienić na nowe. Ja po wielu latach kupiłam łózko oraz materac z firmy senpo i dopiero teraz czuję różnicę w samym wysypianiu się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak widać takie meble mogą tak naprawdę dostać drugie życie i na pewno warto jest to robić. Ja również jestem bardzo zadowolony ze współpracy ze stolarzem http://kacprzak-stolarz.pl/ gdyż to on dla mnie wykonywał już całkiem sporo mebli na zamówienie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami faktycznie takie zabiegi są bardzo ważne i ja również jestem zdania, że na pewno fajnie jest mieć wiedzę skąd zamawiać sprawdzone materiały tapicerskie. Ogólnie świetnym miejscem jest hurtownia tapicerska https://hurtownia-akces.pl/ gdzie ja zawsze dostaję to czego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Meble do pokoju dziecięcego powinny być bezpieczne, funkcjonalne i kolorowe. Na stronie https://ogrodolandia.pl/meble-do-wnetrz znajdziesz meble dla dzieci w różnych kolorach i wzorach, które pozwolą na stworzenie przyjaznej i ciepłej atmosfery w pokoju dziecięcym.

    OdpowiedzUsuń